Skip to main content

Strategia marki

Twoja marka to relacja, jaką klient nawiązuje z Twoją firmą.
Jak większość związków opiera się na uczuciach i doświadczeniach.

Strategia marki 1

Graj na emocjach

Skuteczne marki przodują w tworzeniu pozytywnych uczuć, które pozwalają klientom wyciągnąć więcej z transakcji niż tylko z produktu lub usługi – i dlatego wciąż do niej wracają.

Właściwa strategia marki wprowadza działania, które pomagają tworzyć znaczące, długoterminowe relacje z klientami.

Sukces marki

Tworzenie strategii marki

Zanim zaczniemy tworzyć strategię cyfrową, najpierw spotkamy się z Tobą, aby poznać Twój punkt widzenia. Podczas rozmowy omawiamy dotychczasowe strategie marki, a także przyjęte wcześniej wartości marki, misję i jej cele. Wykonamy audyt wcześniejszych działań, aby nie przegapić tych, które przynosiły dobre efekty i zaproponować nowe pomysły, które wpłyną na sukces marki.

Mocne i słabe strony marki

Po spotkaniu przeprowadzamy dokładną analizę. Badamy każdą platformę, od mediów społecznościowych i stron internetowych po płatne reklamy w mediach i relacje prasowe. Ten etap umożliwia zidentyfikowanie obszarów, w których klient wyróżnia się, a także tych, w których potrzebuje dodatkowego wsparcia. Wyłonienie mocnych i słabych stron umożliwia opracowanie nowej, skutecznej strategii.

Jak wypadasz w porównaniu z innymi firmami?

Analiza konkurencji to również element tworzenia strategii Twojej marki. Bierzemy pod uwagę ich niedociągnięcia i sukcesy, aby wyeliminować nieskuteczne działania i słabe strony, a także wykorzystać pozytywne doświadczenia w naszym projekcie.

Nowa strategia marki

Nowa strategia Twojej marki jest opracowywana indywidualnie. Tworzymy ją w oparciu o solidne zrozumienie rynku, docelowych odbiorców i cech wyróżniających Twoją firmę. Dzięki temu tworzymy strategię, która pomoże Ci budować relacje z klientami i realizować wyznaczone cele.

Twoja marka ożywa podczas wprowadzania kolejnych elementów kreatywnych: komunikacji wizualnej, projektowania logo, tworzenia kampanii, sloganów i nie tylko. Najlepsze realizacje opierają się na najsilniejszych podstawach tego, kim jesteś, co chcesz przekazać swoim docelowym odbiorcom i jak możemy twórczo kształtować markę poprzez odpowiedni przekaz.

Porozmawiajmy o Twojej marce i tym, jak możemy pomóc Ci ją zdefiniować – skontaktuj się z nami już dziś.

Co możemy zrobić dla Ciebie?

Rozwój naszych cyfrowych możliwości to jest cel,
który nas napędza. Przekonaj się!

Zapraszamy do kontaktu
w godzinach:

pn. – pt.: 08:00 – 17:00

T: (+48) 732 718 992
E: kontakt@gladness.pl