Strategia komunikacji

Możesz zaprojektować idealną markę, o nienagannym designie i bezbłędnym wykonaniu, ale jeśli nie spodoba się ona Twoim odbiorcom lub nie wywoła oczekiwanej reakcji, to nie osiągniesz sukcesu.

Planowanie jako kluczowy element strategii komunikacji

Dlatego zrozumienie odbiorców ma kluczowe znaczenie. Ich pragnienia, potrzeby, problemy, a także informacje demograficzne, status ekonomiczny i wszystko, czego możemy się o nich dowiedzieć, powinno mieć wpływ na projektowanie przekazu.

Wspaniałe wyniki w komunikacji nie pojawiają się po prostu. Osiągnięcie celów wymaga przemyślenia, badań i szczegółowego planowania. Zapewniamy inteligentną strategię komunikacji we wszystkich kluczowych dziedzinach. Poprowadzimy Cię przez planowanie strategiczne, analizę i zachowania odbiorców, realizację, monitorowanie i ocenę Twoich projektów, tak aby każde działanie, bez względu na to jego wielkość, wspierało długoterminowe cele komunikacyjne Twojej organizacji.

Bądź marką dla ludzi

Spójność komunikacji buduje zaufanie

Zaufanie jest ważnym czynnikiem, jeśli chodzi o sprzedaż produktu lub usługi. Rozpoznawalność marki to coś więcej niż tylko promowanie Twojej marki, ale pomaganie klientom w jej osobistym poznaniu. Zaufanie działa dobrze, ponieważ zakup jest decyzją bardziej emocjonalną niż praktyczną. Możesz wywołać odpowiednie emocje, sprawiając, że klienci poczują się, jakby znali Twoją markę. Po zbudowaniu niezbędnego zaufania łatwiej będzie przekonać klientów do zakupu. Spójność marki pomaga budować zaufanie i lojalność, ponieważ konsumenci będą wiedzieć, czego się spodziewać, kupując Twój produkt lub korzystając z Twojej usługi.

Spójność marki prowadzi do przekonania konsumentów, że dostaną określone doświadczenie, gdy mieć kontakt z Twoją marką. Najlepszym przykładem jest Coca-Cola, marka napojów ciesząca się uznaniem na całym świecie. Nikt nigdy się nie zastanawia, jak będzie smakować butelka Coca-Coli, ponieważ spójność marki zapewnia, że zawsze jest taka sama. Spójność marki dotyczy zarówno wrażeń klientów, jak i wizualizacji.

Od nazwy marki, przez teksty na stronie internetowej, język używany w reklamach i Twoich kanałach social media – prowadzimy Twoją markę w stronę odpowiedniej komunikacji i interakcji z klientami. Pomożemy ci zbudować zaufanie, które zaprocentuje.

Co mówi Twoja konkurencja?

Na tworzenie strategii komunikacji ma także wpływ analiza konkurencji. Trzeba sprawdzić, jakie wartości i sposób komunikacji jest przyjęty przez inne marki w branży. Od istniejących struktur po analizy rynku i konkurencji – badamy Twoją organizację i otoczenie biznesowe. Przyglądamy się Twojej pozycji na rynku i opracowujemy strategię, która pomoże Ci dotrzeć do miejsca, do którego dążysz. Zapewniamy kompleksowe audyty komunikacji dla klientów, którzy chcą dogłębnie przyjrzeć się swoim przekazom marketingowym. Odpowiadamy na wszystkie pytania pomocne w realizacji tych celów.

Komunikacja kryzysowa

Wraz ze zwiększoną widocznością w sieci pojawia się potrzeba strategicznego zarządzania reputacją. Musisz być przygotowany nie tylko na sukcesy, ale również na ataki hejterów i inne kryzysowe sytuacje, aby dzięki szybkiej i odpowiedniej reakcji na takie zdarzenia zminimalizować straty. Nasz zespół przedstawi potencjalne słabe punkty, które należy rozwiązać i monitorować, opracuje proces oraz sposoby reagowania na sytuacje kryzysowe.

Co możemy zrobić dla Ciebie?

Rozwój naszych cyfrowych możliwości to jest cel,
który nas napędza. Przekonaj się!

Zapraszamy do kontaktu
w godzinach:

pn. - pt.: 08:00 - 17:00

T: (+48) 732 718 992
E: kontakt@gladness.pl