Skip to main content

Live chats & Chatbots

Wszystkie rozmowy w Twojej witrynie są ważne. Ale niektóre są ważniejsze niż inne.
Gdy odwiedzający mają proste zapytanie lub prośbę, mogą one nie wymagać zaangażowania pracownika – w tym miejscu pojawia się bot i sztuczna inteligencja. Wykorzystując chatbota możesz rozwiązać wiele problemów bez udziału pracownika, oszczędzając czas i pieniądze.

Wszystko o chatbocie

Budowa chatbota

Konwersacyjny bot oparty na sztucznej inteligencji wykorzystuje przetwarzanie języka naturalnego i uczenie maszynowe do ciągłego rozwoju. W połączeniu z naszym doświadczeniem w budowaniu schematów rozmów i wiedzą na temat klientów, możemy sprawić, że bot będzie ciągle się rozwijał, jednocześnie pracując nad konwersjami. Możemy budować bardzo angażujące chatboty do szerokiego zakresu zastosowań, w tym rekomendacji produktów, przechwytywania potencjalnych klientów i obsługi klienta.

Optymalizacja chatbotów

Potrzeby klientów i biznesu rozwijają się z biegiem czasu. Kluczową częścią naszego procesu rozwoju chatbota jest regularne przeglądanie i optymalizacja przepływu, zawartości i integracji API, aby mieć pewność, że działanie bota przekłada się na satysfakcjonujące wyniki.

Zarządzanie chatbotem

W ramach usługi zarządzania nasz zespół zaprojektuje, zbuduje, będzie szkolił i monitorował Twojego chatbota. Analizując istniejące transkrypcje, opracujemy szereg skryptów chatbota. Następnie wykorzystamy metodologię opartą na danych, aby określić, gdzie i kiedy wdrożyć bota, aby klienci mogli uzyskać odpowiednią rozmowę we właściwym czasie na swojej drodze. Następnie na bieżąco analizujemy wyniki i szkolimy bota, aby z czasem zapewniał jeszcze lepsze wrażenia.

Implementacja czatu AI

Chatbot może pierwszy kontaktować się z klientem, aby później w razie potrzeby dołączył do niej konsultant. Projektujemy i wdrażamy chaty, które obejmują inne fazy podróży klienta, którymi możesz zarządzać samodzielnie. Mogą to być czaty serwisowe, czaty na stronach docelowych lub czaty wspierające bardzo konkretne etapy rozmowy.

Poprawki chatbota

Często zdarza się, że trafiamy chatboty, o których uważa się, że nie działają, i często jesteśmy proszeni o pomoc w poprawie wyników. Czasami lepiej jest po prostu zacząć od nowa i przeprojektować od podstawowych zasad. Innym razem możemy zaproponować małe zmiany, które mogą natychmiast zrobić dużą różnicę, ponieważ dalsze szkolenie bota stopniowo poprawia wyniki, aby zapewnić oczekiwane wrażenia.

Co możemy zrobić dla Ciebie?

Rozwój naszych cyfrowych możliwości to jest cel,
który nas napędza. Przekonaj się!

Zapraszamy do kontaktu
w godzinach:

pn. – pt.: 08:00 – 17:00

T: (+48) 732 718 992
E: kontakt@gladness.pl