Skip to main content

Analiza użytkownika

Badania kształtują nasz proces twórczy
– dzięki nim odkrywamy prawdziwe, poparte wiedzą potrzeby użytkowników. Wiedza na temat Twoich klientów umożliwia opracowanie rozwiązań skrojonych pod prawdziwe osoby oraz służące realizacji określonych celów biznesowych.

Analiza użytkownika 1

Poznaj swojego odbiorcę

Aby stworzyć projekt strony internetowej lub wprowadzić nową strategię marki, musimy najpierw w pełni zrozumieć rynek, który chcesz zdobyć. Wprowadzamy zarówno ilościowe, jak i jakościowe metody badawcze, aby ustalić typ osoby, która będzie odwiedzać Twoją witrynę i jej potrzeby, aby dostarczyć rozwiązania, które skłonią ją do określonych działań.

Jakie są typowe zachowania w sieci? Jakie są typy osobowości użytkowników? Zadając tego rodzaju pytania i wiele więcej, możemy zaprojektować Twoją nową witrynę z użytkownikiem w centrum procesu.

Badania użytkowników to proces zrozumienia potrzeb użytkownika za pomocą różnych metod badawczych w celu wdrożenia tej wiedzy na najwcześniejszych etapach projektowania.

Badania użytkowników są szczególnie istotne na etapie projektowania, ale praktyka ta powinna być ciągła i stosowana na każdym etapie rozwoju. Dlatego możemy również przeprowadzić analizę i zaproponować modyfikację rozwiązań, z których już korzystasz.

Stawiaj na rozwój

Cyfrowe doświadczenie klienta – strategia i insighty

Najnowsze narzędzia sprawiają, że możemy śledzić nowe, generujące przychody ścieżki zakupowe poprzez zgłębianie doświadczeń klientów związanych z Twoją marką. Dzięki doświadczeniu w badaniach, mapowaniu podróży klienta, analizach i optymalizacji UX, opracowujemy dostosowaną strategię, która wspiera spójność międzykanałową i konkurencyjną przewagę dla wszystkich cyfrowych punktów styku klienta z Twoją marką.

Optymalizacja współczynnika konwersji

Preferencje i oczekiwania klientów ciągle się zmieniają, czasami w ciągu zaledwie dni lub tygodni. Zapewniamy, że z nami nadążysz za rynkiem i duchem czasu, wykorzystując zarówno najnowocześniejszą technologię, jak i nasze możliwości eksperckiej analizy danych. Zapewniamy mapowanie ścieżki konwersji zorientowane na użytkownika, znaczące wskaźniki i inteligentne plany strategiczne dotyczące zarządzania retencją i lojalnością, dzięki którym możesz wyprzedzić konkurencję i przywiązać do siebie użytkowników.

Produkt zgodny z oczekiwaniami

Trudno jest dopasować produkt do rynku bez jego znajomości i wiedzy na temat klientów. Firmy często marnują pieniądze, budując coś, czego nikt nie potrzebuje, a tym bardziej nie chce kupić. Wiele funkcji lub produktów jest wprowadzanych bez wcześniejszej analizy, co prowadzi do strat i frustracji. Badania użytkowników i analiza rynku sprawiają, że łatwiej jest wprowadzić użyteczne rozwiązania i produkty, którymi będzie zainteresowana Twoja grupa docelowa.

Z tej perspektywy badania użytkowników pozwalają zaoszczędzić czas i pieniądze. Błędy projektowe i problemy z użytecznością zostają wyeliminowane we wcześniejszych etapach, dzięki czemu nie traci się energii na nieskuteczne działania.

Wizualizacja danych i szczegółowe raporty

Istnieje wiele klasycznych narzędzi analitycznych, a także niestandardowych wskaźników, które zapewniają bogatą wizualizację danych. Nasi eksperci – inżynierowie danych, tworzą intuicyjne, efektowne wizualnie raporty, pulpity nawigacyjne, karty wyników i mobilne rozwiązania analityki biznesowej, które umożliwiają budżetowanie, planowanie, prognozowanie, wprowadzanie innowacji – i pewny rozwój marki.

Co możemy zrobić dla Ciebie?

Rozwój naszych cyfrowych możliwości to jest cel,
który nas napędza. Przekonaj się!

Zapraszamy do kontaktu
w godzinach:

pn. – pt.: 08:00 – 17:00

T: (+48) 732 718 992
E: kontakt@gladness.pl