Badania kształtują nasz proces twórczy
– dzięki nim odkrywamy prawdziwe, poparte wiedzą potrzeby użytkowników. Wiedza na temat Twoich klientów umożliwia opracowanie rozwiązań skrojonych pod prawdziwe osoby oraz służące realizacji określonych celów biznesowych.
Poznaj swojego odbiorcę
Aby stworzyć projekt strony internetowej lub wprowadzić nową strategię marki, musimy najpierw w pełni zrozumieć rynek, który chcesz zdobyć. Wprowadzamy zarówno ilościowe, jak i jakościowe metody badawcze, aby ustalić typ osoby, która będzie odwiedzać Twoją witrynę i jej potrzeby, aby dostarczyć rozwiązania, które skłonią ją do określonych działań.
Jakie są typowe zachowania w sieci? Jakie są typy osobowości użytkowników? Zadając tego rodzaju pytania i wiele więcej, możemy zaprojektować Twoją nową witrynę z użytkownikiem w centrum procesu.
Badania użytkowników to proces zrozumienia potrzeb użytkownika za pomocą różnych metod badawczych w celu wdrożenia tej wiedzy na najwcześniejszych etapach projektowania.
Badania użytkowników są szczególnie istotne na etapie projektowania, ale praktyka ta powinna być ciągła i stosowana na każdym etapie rozwoju. Dlatego możemy również przeprowadzić analizę i zaproponować modyfikację rozwiązań, z których już korzystasz.
Stawiaj na rozwój
Cyfrowe doświadczenie klienta – strategia i insighty
Najnowsze narzędzia sprawiają, że możemy śledzić nowe, generujące przychody ścieżki zakupowe poprzez zgłębianie doświadczeń klientów związanych z Twoją marką. Dzięki doświadczeniu w badaniach, mapowaniu podróży klienta, analizach i optymalizacji UX, opracowujemy dostosowaną strategię, która wspiera spójność międzykanałową i konkurencyjną przewagę dla wszystkich cyfrowych punktów styku klienta z Twoją marką.
Optymalizacja współczynnika konwersji
Preferencje i oczekiwania klientów ciągle się zmieniają, czasami w ciągu zaledwie dni lub tygodni. Zapewniamy, że z nami nadążysz za rynkiem i duchem czasu, wykorzystując zarówno najnowocześniejszą technologię, jak i nasze możliwości eksperckiej analizy danych. Zapewniamy mapowanie ścieżki konwersji zorientowane na użytkownika, znaczące wskaźniki i inteligentne plany strategiczne dotyczące zarządzania retencją i lojalnością, dzięki którym możesz wyprzedzić konkurencję i przywiązać do siebie użytkowników.
Produkt zgodny z oczekiwaniami
Trudno jest dopasować produkt do rynku bez jego znajomości i wiedzy na temat klientów. Firmy często marnują pieniądze, budując coś, czego nikt nie potrzebuje, a tym bardziej nie chce kupić. Wiele funkcji lub produktów jest wprowadzanych bez wcześniejszej analizy, co prowadzi do strat i frustracji. Badania użytkowników i analiza rynku sprawiają, że łatwiej jest wprowadzić użyteczne rozwiązania i produkty, którymi będzie zainteresowana Twoja grupa docelowa.
Z tej perspektywy badania użytkowników pozwalają zaoszczędzić czas i pieniądze. Błędy projektowe i problemy z użytecznością zostają wyeliminowane we wcześniejszych etapach, dzięki czemu nie traci się energii na nieskuteczne działania.
Wizualizacja danych i szczegółowe raporty
Istnieje wiele klasycznych narzędzi analitycznych, a także niestandardowych wskaźników, które zapewniają bogatą wizualizację danych. Nasi eksperci – inżynierowie danych, tworzą intuicyjne, efektowne wizualnie raporty, pulpity nawigacyjne, karty wyników i mobilne rozwiązania analityki biznesowej, które umożliwiają budżetowanie, planowanie, prognozowanie, wprowadzanie innowacji – i pewny rozwój marki.
Co możemy zrobić dla Ciebie?
Rozwój naszych cyfrowych możliwości to jest cel,
który nas napędza. Przekonaj się!